Thursday, April 12, 2012

HOLA!


...nu är jag tillbaka från Spanien! Jag vet inte hur jag ska börja med att beskriva den här resan. De senaste 12 dagarna har bara varit helt ofattbara. Jag har klättrat fantastiska leder och har haft det hur kul som helst. På grund av min tidigare skada i ryggen och det faktum att jag knappt tränat de senaste två månaderna, var mina förväntningar innan jag åkte i princip lika med noll. Jag hade aldrig kunnat drömma om att det skulle gå så bra som det gjorde - tre 8b onsight, tre 8a+ onsight och en 8b+ redpoint! HELT GALET!

Ett längre inlägg med en ordentlig uppdatering är på väg - so stay tuned. Tills dess, här är lite bilder från leden El Fustigador, 8a+, i Margalef (som är tagna av Henning Wang) och länkar till två intervjuer som jag har gjort med klättertidningarna Climbing Magazine och Rock and Ice.




No comments:

Post a Comment